zeytinim_20 merhaba sizin nasıldı. Benım tarih ve Cografya iyiydi. Güncelde iyiydi. Vatandaşlık çalısma dım ama yaptım yinede. Zaten hiç matematik yok ondanda 3 4 tane yapabildim. Türkçe asırı lafa yoran mıydı bilmiyorum ama okudum seyleri asla kafamda tutamadım iyice saçmaladlar koca koca bir ton yazı yazıp alakasız seylerle kafayı yorup ters köşe yapıyorlar berbattı Türkçe. Zaten ümidim yok ben muhasebe mezunuyum kendı alanından 95 90 la atama yapıyorlar. Ama sunu soyleyeyşm
söyleyeyim adam akıllı çalısan lar için çok kolaydı bence. Özellikle tarih ve Cografya da nokta atısı sorular vardı