Asena- Sanıyorum yaşadığınız durum sadece psikologla düzelebilecek bişey değil. Size bebeğinizin bakımı konusunda da biri ya da birilerinin yardımcı olması gerekir. Sizin de dinlenmeye, bir 15 dakika yarım saat bile olsa kendinize vakit ayırmaya ihtiyacınız var. Bunları karşılayamadığınızda zaten geriliyosunuz ister istemez, e bi de üzerine bebeğinizin ağlamaları, sürekli peşinde koşturmanız gerekmesi vs. eklenince patlama yaşıyosunuz. Bunun çok insani bir duygu olduğunu düşünüyorum ben. Keşke hiç olmasa ama olabiliyo. Hepimiz yaşıyoruz bunu. Ne güzel ki dakikasında pişman oluyorum diyebiliyosunuz, bu hissiniz var. Niceleri var ki kasıtlı olarak minicik yavrulara neler yapıyolar. Eğer mümkünse bir psikologdan destek alabilirseniz size çok iyi gelicektir. Siz iyi oldukça bebeğiniz de daha iyi olucak eminim. Umarım her şeyi en kısa sürede yoluna koyarsınız. 🤲🏼