Bisraa 2. Ay kontrolümüze gitmedik biz daha, salı günü gideceğiz. O yüzden doktorumuz kusmamız için bir şey söylemedi, tedavi de göremiyorum şuanlık. Ama bunun tedavisi varsa çok çok mutlu oldum.
Sanırım bizimki meme reddi değil ama daha fazla emme arzusu var. Bunu biraz dindirmek için ne yapabilirim bilmiyorum. Hep orada kalmak istiyor. Çok zor inanın. 🤦🏼♀️
Aktivite yapabiliyoruz ama çok kısıtlı zamanda belki 2-3 dk ayırabiliyoruz ona 🙈 Allahtan tummy time’ı seviyoruz da o şekilde biraz konuşup oyalanıyoruz ☺️