Gece 3 kere çise kaldiriyorum dün gece 3 kere altına isedi. Tuvalet eğitimini sorunsuz halletmistik ama kötü zamana denk gelmişti. Kedimiz kaza geçirdi, Toprak onu o kanlı halde gördü, ben serin kanlı olamadım vs. Bir de memeyi bıraktık sonra tuvalet eğitimine başladık, bakıcı abla şehir degistirdi, bir kaç ay sonra kreşe başladı. Yani hayatinda birden çok köklü değişiklikler oldu. Altına kaçırdığında hiç kötü bir tepki vermiyorum. Üzülüyorum çünkü üşüyor. Uyku tulumu yıkıyorum kurumuyor saç kurutma makinesi ile kurutuyorum kesinlikle yorgan ortmuyor. 5 yaşına kadar normal altına kaçırması gece diye biliyorum yanlış mı biliyorum çok sık oluyor. Ne yapsam bilemedim yaşadıklarımız tetiklemis midir? Bu arada hepsi yazın oldu yani baya oluyor yaşayalı. Küçük kalbi neler hissetti kim bilir 😔