Tubacnr0 Merhaba anneler önerilerinizi alabilirmiyim 1 hafta oldu gribi atlattık derken hafiften kalmıştı burun akıntısı bu sefer fena Bi öksürük başladı zaten dis ateş geceler sabaha kadar uyanik
ElvinDeniz Tubacnr0 çok geçmiş olsun tereyağı eritin hafif soğuyunca içine pekmez karıştırıp verin kaç kaşık yerse ver günde 2 defa yap 11 aylık oğlum böyle geçirdik çok şükür öksürüğü. Bide zeytinyağı içine sarımsak ezin akşam yatarken ayaklarının altına sürün inşallah hemn toparlanacak.
Annesiballisiii Tubacnr0 karanfil soğan tarifi vardı netten bakabilirsin bide tereyağı pekmez karışımı da iyi geliyor