Benim bebeğimde 4buçuk aylık doğduğundan beri yastık kullanıyoruz 4. Yastığı aldık ama gözle görülür hiç biri bir şey yaramadı sağ sol da yatmıyor bende bilmiyorum nasıl olacak sırt üstü yatıyor hep bir yöntem bulursanız bana da söyleyin bebeğiniz döndü mü bu arada merak ediyorum benimki dönmedi