Gzd_erclk yani zaten zamanla mutlaka deformasyon olacaktı öyle düşün. Bazıları toparlıyor diyor bazıları toparlamıyor diyor bilemiyorum. Bence şans işi.. bir de bak sen nasıl düşünürsen karşındaki de öyle düşünür.
Mesela benim kararma renk değişimi olmadı uçları turuncu ama sarkma var:) ben ayna karşısında veya soyunduğumda falan eşim duyacak şekilde “ ay emziriyorum ama taş gibiler hiç sarkma olmadı şunlara bak tazecikler deyip memelerimi tutuyorum 😅 bilinçaltına yerleşiyor.. ee tabi bir de filmlerde falan gördüğü bütün güzel memelerin silikon olduğuna inandırdım onu.. unutma sen nasıl hissedersen karşındaki de öyle hisseder.