Merhaba hanımlar kızım üç aylık mamayı içmek istemiyor zorla içiriyorum doktor damak kaşıntısı iştahsızlık yapar dedi. Emziğe alıştırdım sürekli kucakta sallıyorduk uyutmak için mama içirirkende kucakta gezerek içiriyoruz emziği tuttu bu sefer hiç mama içmek istemiyor ağlamıyor artık yırtınıyor resmen. Emzik emen bebekler mama içmek istemez mi bunu yaşayan var mı aranızda bu ağrısı için de ne yapabilirim jeller bir işe yaramıyor yada bizim kıza fayda etmiyor