Denizanasi92 Normalde hiç sevmem ama anı olarak fotoğraf çektirmek istiyorum. Siyah smokin alayım dedim ama emin olamıyorum sünnet yapmış olanlar kıyafet fikri alabilir miyim
Kuleda Denizanasi92 bende sizle aynı fikirdeyim anı olarak fotoğrafları olsun istiyorum ama alsammı kiralasammı bilemedim
Denizanasi92 Kuleda kiraya 100 lira dedi bir yer baktım benzeri sıfırı 160 lira falan. Öyle şehzade kıyafeti mi giydirsem smokin mi bilemedim 😂 normalde şehzade kıyafeti hiç sevmem ama bi sevimli geldi küçüğü gözüme sizin ne kadarlık oğlunuz
Kuleda Denizanasi92 bizim 8 aylık olucak bu ay içinde ben şehzade kıyafeti düşünüyorum o daha uygun sünnet için gibime geliyor 😂
Denizanasi92 Kuleda bizim de 8 aylık kıyafete karar veremedim bana da sonradan onlar sevimli gelmeye başladı. Sünneti geleneksel yöntem yaptrıcaz lokal anestezi olacak sizin nasıl
Kuleda Denizanasi92 bizde lokal anestezi düşünüyoruz sonrasında evde mevlid okutmayı düşünüyoruz bakalım kış gelmeden yapabilirsek 😃