Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum ve grip oldum boğazım çok kötü sürekli sıcak bişeyler içiyorum ama faydası olmuyor bebeğimde hapşırmaya felan başladı burnu tıkandı benden ona geçiyor sanırım ilaç olarak ne kullanabilirim başına gelen oldu mu aferin içiyim dedim internetten baktığım da içmemem gerektiği yazıyor