-neseflin14 Anneler bebeğim kaksını yaparken zorlanıyor kabız değil ama zor yapıyor gazdan mı ki bire emerken çok karnı gurulduyor burda birinde okumuştum karnı gurulduyorsa gazı var diye doğru mu ki bu
Berilsmom46 -neseflin14 benim kizimda öyleydi gazını yapamazdı karnı sürekli guruldardı gaz damlaları fayda etmedi süt alerjisi teşhisi kondu ve arada süt ürünlerinden yediğim zaman gurulduyor
Esra-07dgn Ayni durumu bende yaşıyorum canim gazı var doktora getir istersen damla.veriyor banada.verdiler damla kullaniyorum yinede gazı oluyoe
Esra-07dgn Banada biogaia verdi onu verdikten sonra yapiyor rahatlıyor bi bakıyorum akşam saatleri yine gazı var bide erkek bebek benim ki erkek bebekler daha çok gazli oluyormus bi an önce şu gaz olaylarını atlamak istiyorum