Bebeğimi 2 aylık aşı yaptırdık gece hiç uyumamıştı dün. Bu gece de ateşi yükseldi yine ama başında ateş var ve koltuk altında düşürüyorum tekrar yükseliyor ayakları buz gibi çorap giydirdim o yüzden koltuk altına ve basına bez koyuyorum ateş düşürücü de verdim odamız cok sıcak değil müstakil evde yaşıyoruz napmalıyım nasıl giydirip uyutmalıyım şuan uyumak istiyo 2 saattir uyanıktı bitap düştü ateşini düşürmek için ıslak bez koyduğum için uyuyamadı.