Moms22 Merhabalar bebeğim 4 ay 13 günlük hala gaz sıkıntısı yaşıyoruz hep vardı zinco kullanıyorum ama gazdan dolayı hep uyanıyor hiç rahat değil ne yapıcamm bilmiyorum 😞 Var mı 4 ay olup hala gazı olan bebekler 🫢
Mercan28 Moms22 biiiz tüm gece kıvranmaktan uyuyamıyoruz ve nerdeyse hiçbiiey yemiyorum gaz olmasın diye eridim bittim kurudum
YigtnAnnesi Moms22 Elizgenc58 bizimde 8 9 aylikken bitti daha yeni ara ara oluyor ama çok çektim çok su gaz illerinden 7 24 saat ağlıyordu meme almiyordu otururp aglardum
Eflinveannesi_1 Moms22 bizde aynı ay olarak sizden küçüğüz ama çok çok sancılı çok şiddetli ağlıyor çok çaresiz kalıyorum Bizde zinco kullanıyoruz siZ günde kaç kere kaç damla veriyorsunuz acaba
Naime80 Gaz ilacını değiştirerek kullanabilirsiniz. Aynı ilacı uzun süre kullanmak da süreci uzatabiliyor. Biz biogaia ve zinco bir de başka bir marka kullandık 3 aylık sürede.