ihsanbebek Göğüs ucuma fito krem sürmüştüm 2saat önce uyanıp emzirdim sonradan aklıma geldi uyku sersemi bilemedim krem emilmiş midir napmam lazım
Oznur_0708 ihsanbebek ihsanbebek hayır canım bişey olmaz doktorum göğsümde et beni kopmuştu emmesinden kaynaklı yara açılıyodu emdikçe bende cildiyeciye gittim yağ karışımı ve dediğiniz kremden verdi emede bilir dedi sorun olmaz üstten sil sıkıntı etmez demişti korkma yani canım bişey olmaz doktor onayı var 😂
ihsanbebek Oznur_0708 ayy Allah razı olsun sizden elinizle sürmeyin ağzınıza götürmeyin demiş üstünde eşimle çocuğun yüzüne bakıyorduk oda uyudu hastaneye götürsek serum takarlar röntgen çekerler götürmeyelim diye tartışıyorduk çok saolun