miniikmucizeem Merhaba hanımlar adetime iki gün var eşimle ilişkimiz oldu bugün lavobaya gittiğimde pembe akıntı gelmişti yerleşme kanaması olma ihtimali varmı😩 prezervatifle korunuyoruz siz sormadan ben söyleyeyim
06Glz44 miniikmucizeem yerleşme kanaması böle kan gibi degildi bende pembe ma cok azdı..adetime 2 gün kala 1 gün kala geldi ve hamile oldgumu tahmin ettim..ilişkiden hemen sonra gelmez daha önce tuttuysa gelir.Hayrlııs inşallah
hrumeysa Yerleşme kanaması hemen ilişki sonrası olmaz ki bebek iyice yerleştiğinde yaklaşık bir ay sonra falan olur diye biliyorum
miniikmucizeem 06Glz44 ya benimde adetime bi kaç gün var sildikçe geliyodu pembe gibi bilemedim bende