Ftmnrzdmrr öncelkle inşallah hiperaktif değildir. Yazdığınız şeyler bulaşıl mak tırmanma, dolapları içlerini dökme, odadan çıkınca ağlama , hatta siz yazmamışsınız wcye asla gidemiyorsınuzdur , banyo yapmak imkansızdır, ocağa bir yemek kpyamıyorsjnuzdur, farklı bir odaya geçemiyorsunuzdur. yaptıkları dışındada kucaktan inmiyordur muhtemel arkadan bas bas ağlıyordur. Gece uykusu ben 21 ay boyunca sadece memede uyutabildim mesela sabaha kadar meme ağzında. Ben yoksam yanında asla uyumaZdı. (Eğer uykuya çare bulursanız buradab yazın çünkü 31 aylık oldu hala uyutamıyorum) Benimki bu şekildeydi hiperaktif değildi ama bebeklik görevleribi yerine getiriyor diyordum☺️ Sizinkide inşallah değildir siz bir pedagoga gösterin ama. Tv izletiyorsanız izletmeyin bu da hiperaktiviteye sebep olabiliyor. Birde eline verdiğiniz besinşeri atması mıncıklamasıda gelişiminin bir parçası.