Colahusu bebeğinizi o uyanmasa da 2 saatte bir uyandırıp emzirin açlıktan kan şekeri düşmüş ve o da iyice bebeğe uyku yapıyor olabilir.. zaten küçük hep uyuyacak fakat onu siz uyandıracaksınız. Uyutun 1 saat geçtimi başlayın uysndırmsya zsten uyanana kadad yarım saat daha geçiyor sürekli emzirceksiniz yoksa böyle bebeğiniz sarılık olur