reyoliko Hanımlar merhaba. Düzleştirici markalarınız neler? Biraz uygun fiyatlı düzleştirici arıyorum. Kullanıpta memnun kaldığınız düzleştiriciler varmı?
Duygu5234 reyoliko Suanki fiyatini bilmiyorum cok oldu ben alali arzumun hem duzlestiricisi hem de masasini kullaniyorum cok memnunum 9-10 sene oldu hala ilk gunki gibi hicbir sorun yasamadim
tugceo92 reyoliko benim arzum du canım şuan tabi bilmiyorum fiyatı. Yıllardır kullanıyorum ben suanki piyasası nedir çokta bilgim yok açıkçası. Ama memnunum ben
serebro reyoliko kivircik sacliyim 2 ay önce remington aldım ve çok memnun kaldım. Uzun süre düz kalıyor ki yaz sıcağına rağmen terden vs bozulmadı.
Meryem_ reyoliko remington kullandim kapanana kadar ve cok memnundum birkac modelini kullandim hepside gayet iyiydi
prenses3509 Remington kalin tabakali olanustune düzlestirici tanimuyirum 5 dkda yapıyor butun saci ben cok memnunum
Yagmur1c reyoliko phılıps kullanıyorum çok önceden almıştım ama mükemmel ötesi saçlarım kalın telli olduğu için her düzleştirici güzel yapmıyor ama kullandığım güzel
Keratovic reyoliko merhaba babyliss markası çok güzel yıllardır kullanıyorum ama sıcaklarda biraz kabarma oluyordu saçımı sarı yaptığımdan beri bende Remington keratinli tarak aldım çok güzel düzleştiriyor ve neredeyse hiç elektriklenme yapmadı