Tubaort Merhaba anneler ben aranıza yeni katıldım çocuğum 2 aylık 12 günlük sütüm olmadığı için mama kullanıyorum aptamil verdik kilo almadi kusuyordu sürekli şimdi Bebelac aldım yine kusuyor sürekli kusuyor bunun nedeni nedir acaba
Emine003 Tubaort Reflüsü olabilir belki canım benim oğlum da öyleydi reflüsü varmış şimdi reflü maması kullanıyoruz Evolvia Ar mama kullanıyoruz Elhamdülillah Rabbime kusması yok denecek kadar azaldi
TheBaby Tubaort Reflüdür canım. Aptamil Ar mama al katı mamadır geri kaçmayı engeller. Reflü yatağı yada ince bir yastık reflülü bebeklere serbest. Çare bulacaksın👍
Aysegularici Tubaort ayy bebelak benim bebgimede öyle yaptı Aptamil conformil kullanıyorum bengazinada kusmasinada çok şükür iyi geldi kıvamı koyu olunca kusması kesildi bebelak içtiği gibi çıkıyordu hem alttan hem üstten ee bebgim gene açılıyordu agliyordu
NeseA Mamayı çok mu veriyorsun canım acaba? Yani ben emziriyorum pek fikrim yok aslında. Ustte kalsin postun belkim bilen cikar
Tubaort NeseA aslında çok da vermiyorum önceden bitirmesini bekliyordum belki hepsini içiyor diye kusuyor zannediyordum şimdi dinlendire dinlendire iciriyorum sonuç ayni
NeseA Tubaort dediğim gibi canim pek bilgim yok doktora soyle istersen.. benim bebeğim 5 aylik hala kusuyor anne sütunu doktor fazlasini atiyor dedi bi sorun yok dedi.. ek gidayı nadir kusar.. aslinda bazi bebeler çok kusar mesela benim bu dörduncu evladim teyzesi bi bu bu kadar kustu:) bende hangi ay bitecek die bekliyorum.
Tubaort Emine003 çok şükür Rabbim bağışlasın bebişi sağlık ocağına gittim mamayı değiştir demişti değiştirmek fayda etmedi hastaneye götürmek gerekiyor artık