Ya bende aynı durumdayım ya kafayı yiyeceğim artık ya hüngür hüngür ağlamak istiyorum 15 aylık olmak üzere küçüklüğünde bu kadar çekmedim gece uykusundan ben yaaaa. Yarım saatte bir 15 dkda bir kalkıyor günlerdir aynıyız gece uykum yok resmen zombi gibiyim gündüz enerjisi hiç.bitmiyor nasıl dinlenmiş oluyor ben anlamıyorum ya. Uyandığında uykuya da hemen donemiyor emziriyorum yok sallıyorum yok beşikte.salliyorum valla çok yoruldum bunaldım artık şu saat oldu daha gram uyumadik ya bu ne ya. Elalem gibi şöyle.uyuttummu saatlerce uyuyan çocuğum olmayacak mı benim yaaaaa