Kızlar merhaba bebeğim 20 gün önce falan park ta düştü alnı ve burnun üstü yüzüldü yara bağladı sonra kabuk düştü. Şuan geçti ama banyodan sonra falan o kısım kızarıyor. Tam anlamıyla geçmedi sanırım. Herkes geçer diyor ama emin olamadım sarı kantoron yağı sürüyor tam anlamıyla geçer mi sizce? Bir de başka ne kullanabilirim ?