Kizlar iyi geceler benim dişlerim sağlam ama ön dişler estetik açısından biraz kötü gülmek istemiyorum açıkçası yamuk tel demeyin masraflı biraz porselen önerdi doktorum yaptırmayı düşünüyorum ama şimdi sağlam dişlerim sağlam dişlere porselen yaptırmak mantıksız mi mantıksız diyenler var bide estetik gülme açısından rahatsız oluyorum yaptırmam mi mantıklı çok kararsızım akıl verin 🙄