Kalbı güzel anneler ben Hipp 1 organic combiotic kullanıyordum fakat mamam bitti ve geç fark ettim😔🫣 ve sadece gittiğimiz yerde evolvia 1 vardı onu almak zorunda kaldım hem denemiş olurum diye ama nasıl kokuyor bebeğim 5 ay 3 günlük bi kustu resmen çok pis bi koku 😩keçi kokusu mu artık bilmiyorum ama hipp de kabız yaptı önce sert koyu yeşil kaka çıkartıyor sonra sarı parçalı anlamadım acaba çok mu mama veriyorum ondan mı diye düşündüm 120 150 cc veriyorum bazen de 90 emiyor ama sütüm az olduğu için iki emip bırakıyor tavsiyelerinizi alırım siz hangı mamayı kullanıyorsunuz 🫶💕🥰