Kızlar bebeğim bir ay on üç günlük, bir haftadır uyku uyuyamıyorum, besige koyunca ağlıyor, kucağıma alıyorum ağlıyor, göğsüme alıyorum biraz emiyor sonra yine ağlıyor, sancısı var anlıyorum ama sürekli memede de tutamıyorum ne kadar emerse o kadar gazı oluyor çünkü, uykusunda birden ağlamaya başlıyor, çok yoruldum iki haftadır adam akıllı duş alamıyorum, gazı var anlıyorum soğuk da almış karnı ağrıyor olabilir ama ne yapacağımı bilmiyorum artık, şuan ayağımda sallıyorum ağlıyor sürekli ağlıyor özellikle geceleri , kucağımda yürüyerek ninni söyleyerek uyutuyorum sattlerce öyle kalıyorum bende insanım, yerine koyunca yine ağlıyor