@Cemrisko14 bu dönemde olabildiğince sakin olmaya çalışın uyksuzuluk beni çok yordu. Gündüz sürekli kucakta olma isteği ve sebepsiz ağlamaları vardı benım kızımın bu tabı herkeste olucak dıye bır sey yok ama eline hışırtılı şeyler verip, ayna karşısında bol sohbet ederek oyalamaya çalıştım 😂 bir de temiz hava parka götürüp çocukları izlettiriyordum. İlgisini çekiyordu gündüz uykuları zaten uzun değildi kestirme şeklindeydi atakla birlikte tamamen gitti arabasında uyutmayı deniyordum işede yarıyordu.