merhabalar oğlum 14 aylık sabahları uyanınca yumurta,peynir,bebe bisküvisi,pekmez,tahin,ıhlamur… vs karıştırıp mama kıvamı yapıp yediriyorum daha sonra eşimle kendime kahvaltı hazırlayınca onuda oturtuyoruz isteğine göre ağzına birseyler koyuyoruz yiyor. Gün içinde öğlen yemeklerinde evde ne var ise artık onu blendıra çekmiyorum ama ezerek veriyorum birde yoğurtla daha güzel yiyebiliyor akşam da çorba yemek ne varsa aynı şekil uyumadan öncede hero baby muhallebi yiyor. Yani 1 hafta öncesine kadar böyleydi fakat suan da ne olduysa bilmiyorum ne yedirsem ağzına gelen en ufak pütürlü yiyeceği çıkarıyor kafayı yemek üzereyim böyle değildi asla geçici bir durum mu yaşayan var mı ? Dişte çıkarıyor suan o yüzden olabilir mi? Yutmayı mı unuttu ne oldu bir anda anlayamıyorum şehriye çorbasındaki şehriyeyi ve fark edip diliyle itiyor direk normalde ekmekle yiyen bir çocuktu