Asyaveben Dün güncelleme yaptım şimdi girdim beğeniyorum ama yorum yapamıyorum.tam giriyorum harfler çıkmıyor? Sebebi ne olabilir? Girip tekrar çıktım yok.Anlamadim.Yasayan var mı acaba?
Tomvejery Asyaveben bende benim telde sorun var sandım Bi düzeliyor Bi gidiyo mahvetmişler programı kasıyo donuyo yazılar cıkmıyo harfler gelmiyor
Tugce Asyaveben Yaşadığınız sorun ile ilgili, sorunun ekran görüntüsünü alıp ios/android hangi işletim sistemini kullandığınızı da belirtip, kullanıcı adınız ile beraber mail atınız. Uygulamada bulunan DAHA FAZLA – ÖNERİ kısmından mail atabilirsiniz. 🧚
Asyaveben Aselin_annesii size cevap yazamadım gir çık habire denemekten.Bende anlamadım yazamıyorum bir giriyorum var bir giriyorum yok.Anlasam. Cozucem kim biliyorsa yazsın diye başlık açtım.
Asyaveben Forumun yöneticileri kim bilsem etiket yapicam aklima da gelmiyor.🤔 Bazılarina yorum yaparken çoğuna yazamıyorum klavye çıkmıyor.
Asyaveben Hellomoto nerden guncelledim git çık yapıp duruyorum habire.Tekrar güncelle dedi yaptım bakalım düzelecek mi