Momdyg merhaba aynı durumu yaşıyorum genel cerrahi doktoruna gittim hatta bu rahatsızlığın adı vazospazm yani göğüsteki sinirlerin geçici olarak uyuşmasından kaynaklanıyor. Göğüs ucunuzun rengini takip ederseniz emzirmeden sonra önce beyazladığını sonra da morardığını farkedersiniz. Aynı zamanda göğüslerde hassaslık ve sızlama oluşabiliyor. Geçici bir durum ve zararsız korkmanıza gerek yok. Göğsünüze hafif bir masaj ve kol egzersizleriyle düzelir. Bu arada göğüs uçlarınızı açıkta bırakmayın ve sıcak tutun :)bazı doktorlar krem veriyormuş ama benim doktorum gerek görmedi emzirdiğim için. Göğsünüz çok sızlarsa doktora görünebilirsiniz geçmiş olsun ❤️🩹