Bebeğim bugün 1. Ayını doldurdu. Sürekli memeye alışsın sütüm gelsin diye bolca emziriyorum o ne zaman isterse bırakıyor ne zaman isterse huysuz olsa o zaman veriyorum bi tek emerken rahat ve duruyor alışma süreci sanırım. Çok şükür sütüm var devamlı emiyor bolca altınıda değiştiriyorum umarım bu aydan sonra düzene girer ve kilo alımı normal olur ☺️