Kıızm 6 ay 4 günlük akşam üstü ateşi var gibi geldi ölçtüm 37,5 çıktı duş aldırdım ateş düşürüşü şurup verdim cok bi etki olmadı tamamen geçmedi yani uyuyor şuan üstünü örtmedim evde cok sıcak değil üstünü çıkarmalımıyım ne yapsam bilemedim şuan uyuyor bide rahatsız etmek istemiyorum