Benim bebiş 3 aylık. Kolik teşhisi vardı. Bi kaç kere lavman yapmak zorunda bile kaldık. Bir kutu ğaranox fitil bitirdik. Çok iyi geldi. Sonrasında d decatabs d vitamini kullanıyorduk onu ocean marka ile değiştirdim. Mama aptamil kullanıyorduk bebelac gold ile değiştirdim. Bir, bir buçuk haftadır rahat ettik. Gaz sancıları bitti. Gece uyku süresi arttı. Ben de sallayarak uyutuyorum 40 dk ortalama sallıyorum sonra beşiğine yatırıyorum. 3-4 saat kesintisiz uyuyor sonrasında besleyip tekrar uyutuyorum saat başı uyanmaya başlıyor sabah 8 gibi de tam kalkıyoruz, oyun oynuyoruz. Gaz masajı, d vitamini, mama kullanıyorsa mama değişimi ve fitil i öneririm. Geçici bir süre olduğunu da hiç unutmayın. Birazcık sabır 🙏🏻