yareninannesiiii Ben kaşlarını düzeltiyordum hiç öyle birsey yoktu son zamanda baktım kemik gibi birsey düştü ondan oldu sandım dr gittim röntgen ve ultrason çekildi yağ bezesi gibi dedi dr daha önce yaşayan varmı
Kuzeymommms yareninannesiiii bizimde var yağ bezesi şakak kısmında doktorumuz yağ dokusu dedi sünnet olurken onu da aldırmayı düşünüyoruz
yareninannesiiii Dury dr öyle dedi acı yapmaz rahatsız etmez dedi büyümesinden korkuyorum büyümez insallah
Dury yareninannesiiii yegeniminki biraz büyümüş tü zaten biraz büyüsün öyle alalım demişti dediğiniz gibi ağrı fln yapmiyormuş tam kaşında kemiğin oradaydı