Bebeğim 22 günlük. Geceleri hiç uyumuyor. Ağlamıyorda ama uyumuyor. Kucağımda uyuyor beşiğe koyduğum an uyanıyor. Ana kucağı almıştım nuna’nın. Ona koyduğum an hemen uykuya dalıyor. Henüz çok küçük olduğu için çok tedirginim. Ana kucağında uyumasının bir zararı olabilir mi sizce?