Mukaddes_5 sakın bibs vermeyin zaten. Çok çabuk deforme olup şiştiği için Almanya’da diş yapısını en çok bozan emzik seçilmiş bir araştırmada. Benim oğlumunda öyle 4. Ayında başladı tutmaya 9. Ayında daha doktor bıraktır dişleri çok bozuldu dedi 1 yaşına geldi çocuğun diş yapısı yüzünden güzelliği gitmişti sanki hemen bıraktırdım sonra.