Anneler lütfen başına gelen varsa içimi rahatlatsın 31 ekimde doğum yaptım 37+3 olarak. Suyum sızıntı şeklinde gittiği için enfeksiyon kapmış bebeğim ilk gün crp testi 3.1 çıkmasına rağmen 2 gün sonra kontrolünde 17 çıktığı söylendi ve yoğun bakıma alındı Şuan çarşambadan beri yoğun bakımda. Başına gelen var mıdır bebekleriniz kaç gün kaldı?