biranne1 aynı şey dün başıma geldi dün kakasında noktasal şekilde kan gördüm hemen bezin resmini çekip doktoruma attım süt ve süt ürünlerini kes alerji yapıyor olabilir dedi hemen kestim tabi bu şikayetle birlikte yüzünde isilik gibi şeyler oluşmuştu boynunun etrafı kızarıktı bunuda ona bağlıyorum ben bana dediği gibi yapabilirsin sende boşver evhamlı ol benim Evladım yoğun bakımdan çıktı 45 günlüğüz 15 gündür koynumda çok şükür bu yüzden ben öksürse evhamlı dediler hapşırsa evhamlsın dediler bezinde kan çıktı olur küçük bebekte evhamlısın dediler iyikide evhamlıyım. Evet yoksa o ürünleri yemeye devam edicektim herkes herşeyi çok biliyor zaten lafa gelince hemen yapıştırırlar ben 3 cocuk büyüttüm diye ama senin 1çocuk büyütmene müsade etmezler..