Bebeğim 13 aylık gece 12 gibi uyanıyor geri uykuya geçemiyor ve yatağımız koridoru görüyor ve koridoru gösterip dudak büzerek(sadece korktuğunda dudak büzer) ağlıyor sonra kaldırıp baktırıyorum yakından bak bir şey yok diye koridoru geziyoruz ama bir süre sonra yine başa dönüyor korkuyorum acaba bişeyler mi görüyor diye saçma sapan triplere girdim sanırım yaşayan duyan bilen var mı gece 3 e kadar böyle gidiyor bu süreç artık 3te yılıyor uyuyor