[silindi] Biz pedia D kullanıyorduk ama şimdi eczacı devit 3 vermiş iyi midir önerilerinizi bekliyorum Devit 3 kullanan var mı .
Meis [silindi] ben devletin verdiğini kullanmıştım ilk başta ve anında geri bıraktım bebeğimin kakasında kan çıktı. Ne zaman bıraktım o zaman çıkmadı. Devit-3 ve demir vitamini ikisinide Ocean marka kullanıyorum ve çok memnunum. Tavsiyem sağlık ocağının verdiğini kullanmayın bebişinize
_YanakReisinAnnesii [silindi] devit 3 sağlık ocaklarından da verilen heralde temiz içerikli değil malesef , ocean alabilirsiniz zaten uzun bir süre gidiyor 1 şişesi
Aslanbebek38 Meis ya bizde 43 gün kullandık. Ve gazının ondan oldugunu düşünüyorum. Neden veriyolar sağlık ocaklarında bunu ya. Resmen cocuk kıvrandı o d vitamini yüzünden
_YanakReisinAnnesii [silindi] ocean al canım o zaman , hem temiz içerikli güvenilir hemde gaz vs hicbir sıkıntı yaşamıyor çoğu insan
Laura10 Dogdugundan beri temiz icerikli Ocean i kullanıyorum…Saglik ocagindan verilen arkadasimin cocugunun dişlerini karartti hep
[silindi] _YanakReisinAnnesii teşekkür ediyorum . 400 ıu 600 ıu 1000 ıu falan var hangisi olacak acaba 4 aylık bebeğim
Dmtdrn Lesyaca merhaba,ben de bunu kullanıyorum,hem probiyotik hem de D vitamini var diye,sizce içerisindeki D vitamini yeterli geliyor mu
Asyaveannesi04 [silindi] ocean almıştım ilk ama bebeğim öğürdü hep sonra valens fd 400 kullanmaya başladık 10 aylık hiç bir sorun yaşamadık
el1ff Asyaveannesi04 dr benim çocuğuma da verdi daha 25 günlük ne kadar vereceğimi söylemedi ne kadar vermeliyim siz biliyor musunuz
Rumuz_13 Asyaveannesi04 bize dr iştah kaybı çok olunca fd400 e geçelim içinde çinko var işe yarar belki dedi. Sizde iştah konusunda etki etti mi birde yan etkileri neler oluyor
yumurtam 1morportakal oğlumun gaz sancısı çok erken başlamıştı, acaba d vitamini de mi etkiliyor diye o yüzden ocean a geçtim, ama bir değişiklik olmadı. Ocean 400 İÜ olanı