ozgebalc Kan tahlili verdik sonuçlar çıkmış. AST aspartat transaminanz ref aralığı 0-35 iken 53 çıkmış . Böyle bi değer alan var mı?
Mirac_21032019 ozgebalc kan verirken zorlanilirsa kolunu falan oynattiysa ast yuksek cikar.Korkma bizdede oyle oldu bi kere doktorumuz kastiysa kendini yuksek cikmistir dedi.Tek basina onun yuksekligi bisey ifade etmiyo merak etme.
SedaEceAlp Merhaba bizde rutin kontrol de kanda aspartat 53 çıktı henüz sonuçları göstermedim doktora ama ağlayacağım netten baktım yazanlara 🥹 size ne dedi doktor