Namkol _YanakReisinAnnesii Efessmomm Basak23 Mizmizmyrtle Maşallah siz baya erken yatmissiniz benim kırkım bile çıktı. Delir gibi yüzüstü yatmak istiyorum yok olmuyor. Ya göğüslerim acıyor ya ben psikolojikmen korkuyorum 🙄
Basak23 Namkol 10-15 günlükken yatmıştım ilk en çok özlediğim şeylerden biriydi ama hamileyken alışkanlık oldu sanırım artık pek yatmıyorum yüzüstü🥲
Feyzosumunannesi Namkol maalesef ki ben 4 ay sonra yatmaya basladım.. Bu sefer de göğüslerim çok şişiyor üzerine yatamıyordım 1 bucuk aydr yatabıliyprum ama alısmısım hemen sagıma yada soluma dönüyorum
Elly Namkol 4 ay oldu nedense eskisi gibi rahat yatamıyorum. Yani psikolojik değil, sanki belimi agrıtıyor eskiye nazaran böyle yatmak. Değişik.
Fgday Namkol doktorum bana hastaneden çıkarken yatabilir son sıkıntı olmaz demişti ben 2 gün sonra yatmaya başladım problem olmadı