Selam anneler kızım bir buçuk aylık ve sürekli uykusunda korkuyor ağlıyo ve sıçrıyor bu yüzdende uyumuyo gecemiz gündüzümüz belli değil inanın evi bile toplamak çok zor oldu sürekli yanında olmam gerek bu yüzden çok yoruldum aynı durumu yaşayan varmı iki kızım daha var ama ben böyle şey hiç yaşamadım😔😔