Kızlar 5 gündür geçmeyen kasık ağrım ve rahmime doğru sancı giriyordu dün acil de idrar kan verdim doktor hafif derece enfeksiyon var dedi ama öyle böyle ağrımıyor bu nasıl hafif derece hafif derece ise neden bu kadar kasıklarımdan başlayıp rahmime sancı giriyor başına gelen var mi nasıl geçer evde filan napabilirim