Melek3458 Merhaba kızlar bu 3 çü çocugum ama bebeğimin dışkısı yeşil neden acaba 14 bu ay cocuk doktoru kontrolum uz var ama ben endişelendim
Fusunf Melek3458 anne sütü mü alıyor bebeğiniz? Aslında sarımsı olması gerekiyor ama anne sütü alıyorsa yediğiniz yeşilliklerdende kaynaklı olabilir
Bebegimm1 Melek3458 benm bebegimde yesil yapiyor 2 aylikti basladiginda suan 2 yasinda hala ayni sari ve yesil yapmasi normal bunu doktorumz soyledi hic bir seyi yok gerekli tahlili de yaptirmistim
Bobus Benim bebeğimde de oluyordu sarı da olabilir yeşil de dedi doktorumuz bence rahat olun bi sıkıntı yoktur sonra düzelmişti bizim bi ara baya yeşil yapiyodu
Bobus Kecer onunla alakalı değil demişti doktorumuz ama bencede alakalı değil ben aşırı dikkat ediyordum mesela çorapsız patiksiz yeleksiz gezmezdim yine de oluyordu
Melek3458 Ya hepinize teşekkür ederim evet anne sütü alıyor sadece çok korktum kaç zamandır böyle yapınca