Diyetisyenbiranne benim kızım 3 aylık olcak bikaç güne. Aslında 1 aydır bu şekilde ilk ay zaten hep yan yatırıyordum herkes yüzüstü daha güvenli alıştor dedi denedim bikaç kere kafasını çeviremedi bi anda kaldı dümdğz nefes alamicak gibi uyandı dediğiniz gibi bende korktum vazgeçtim. Sınra ni gün arkadaşım çağırdı ikiz annesi onlarda kaldım 2 gün. O daha tecrübeli 2 yaşında ikizleri o da yüzüstüne alıştır diyordu bende ben yapamadjm hazır senin yannndayız alıştıralım dedim sağolsun aynı şekilde yatırdık bekledik bi sorun olması sınra ama ferkettim ki ben yumuşak yerde yatırdığım için çeviremiyor olabilir sert yerde yatması gerekiyor. Mesela ben kendi yatağımda yanıma bebek çarşafı serip onu da yanıma yatırıyorum bildiğiniz yaylı yatak. Önceden yatağın üzerine yumuşak bu anne yanı şeylerinde yatırıyordum ondan. Bu şekilde oldu zamanla alışır ama sadece 1 gün bu şekilde yatırın hep aşkaöa kadar da kontrol edin yanınızda yatsın sonra baktınız sorun yok devam edersinizq