ElifMinel Kızlar kaynanam kırkı çıkana kadar ışıkların açık kalması gerektiğini söylüyor. Ama sarılık dönemlerini atlattığımizi düşünüyorum 26 günlüğüz artık oda ışığını kapatsam gece lambası yeterli olmaz mi sizler ne yaptınız
Erdemalp ElifMinel hic duymadim simdiye kadar. Ben hep gece lambasiyla uyuttum. Oda bulundugumuz sokakta sokak lambasi yok sitenin bahcesinde var. Oda dogru durust iceri isik vermiyor. Yuzunu net goremiyorum diye takmistim oyle devam ediyoruz
Bebegimm1 ElifMinel ben gece lambasiyla yatirdim hep. sabaha karsida kapatiyordum nedeni şu karanlikta doner kusar ustunu açar direk gormem icindi siz odanin isigini yakmayin gozunu rahatsiz eder los hafif karanlikta yatirin ben geceyi gunduzu ayirt etmesi icin de yapiyordum bunu geceleri daha derin uyurdu gunduzleri kisa uyurdu
Mervee00 Bende 40 gün açık durdum iki çocuğumda sonra gece lambasına geçtik ve alışmadılar çok rahatsız oluyorsa eğer kapatabilirsin
Laura10 Salonda geve lambasi takiliydi.oradan yansiyan kadar isik vardi sadece.sari bir tulbent orttum hepbesiginin ustune.sarı renk rahimi taklit eden renk demisti doktorumuz.
_YanakReisinAnnesii ElifMinel ilk 10 günden sonra artık dayanamadım yeter be diyerek küçük bir gece lambasıyla uyumaya başladık 😂
merkursavascisi_06 Hiç duymadm gece lambası bile kullanmayı düşünmüyodum aslında ama altını alırken falan kolaylık oluyor. Telefonun flaşını açıyorum gece lambasıyla işimi halledemezsem
ervakusunannesi ElifMinel biz hep koridoru yaktık yatak odasının kapısını da açık bıraktık ışık vuruyordu, sonra denk geldim bi yerde gece lambası aldım. Bence ışığı açık tutmaya gerek yok zaten zararlı yavruya. Amaç karanlık olmasın gece lambası yeter
charliee ElifMinel batıl inançlar bizde de sarılık oldu ışığı kapatıyorduk gene bir şey olmuyordu 40lı iken dışarı bile çıkıyorduk inanmayın böyle şeylere
Litfenama ElifMinel komple ışık açık mı uyuyorsunuz? Sizce de saçma değil mi? Ben doğduğu günden beri gece ışığı kapatıyorum. Komple karanlıkta uyuyoruz biz. Bu arada sarılıktı ama beslenerek geçti sarılığı. Yani ışık mışık hikaye.
ElifMinel Litfenama yani bencede çok saçma gece ve gündüz ayrimi yapamiyor ve bende artik rahatsiz oluyorum zaten bebekten dolayi uykusuzum birde isiktan uyuyamiyorum
ikizoglan_anasi ElifMinel 2. Ye hamileyim. Asla bu bebeğimi ilk bebeklerimde olduğu gibi ışık altında uyutmayacağım. Sarılıkla ışığın hiçbir alakası yok bu arada. Hastanede verdikleri ışık bambaşka. Bebek için en sağlıklısı karanlıkta uyuması. Ben 2. Aydan sonra her uykusunu karanlık ortamda yaptırdım. Çokta güzel gece gündüz farkını anladılar.
Asyapolat ElifMinel biz gece lambasıyla durduk hep. 8 buçuk aylık oldu hala gece lambası kullanıyorum ama bebeğim alıştığı için değil kendim gece uyandığında onu görmek için hiç ışık açık uyumadık
Ahsenkus1 ElifMinel ayy nasil uyuyosunki oyle. Gece lambasi falan tak ben abajurumu acik tutuyorm o da agladiginda kustugunda falan gormek icin.
Litfenama ElifMinel size saçma geliyorsa yapmayın. Kimseyi dinlemeyin. Bebeği büyüten siz olduğunuz için, size doğru gelen neyse onu yapın.