Merhaba guzel anneler ve anne adayları 2 buçuk aylık hamileyim göbeğim henuz yok kiloda hiç almadım fakat nerdeyse yerimden kalkamayacak derecede bel agrısı çekiyorum bir gün çok feci agriyip ertesi gün duruyor sonra tekrar başlıyor sizce neden olabilir