ihsanbebek ben doktora gittim emziren anne için olan ilaçlardan vermişti. Hemen geçiriyor. Ama şu an çağla Şikel’in programında nioli yağından bahsetti doktor mantar içinmiş. Bir fenomen de öve öve bitiremiyor. Çamaşıra damlatıyor muşsun. Emziren anneler yapabiliyorsa öğrenip yapabilirsinizz denemekten Zarar olmaz diye düşünüyorum.