Kızlar 4 YAŞINDA bir oğlum var ve herseyi yemez cok secici ama ıvır zıvırada düşkün onu cok tükettiği için dişleri çürümeye basladı bile ve bir diş gitti artık çekilmesi de gerekiyor geçende şişti apse yapmış doktora götürdüm ilaç verdi sonra çekilmesi gerekiyor dedi sonra bir dünya bişi yapılması gerekiyor diyip fiyatı 10 ile 15 bin arası tutuyor dedi dolgu kanal tedavisi çekim küçük kanca gibi bişi daha cokk küçük böyle bişi basına gelip yaptıran oldu mu merak ediyorum hayatımda ilkez duyuruyorum bu yaşta bunları yapılmasına