merveyildirim06 Merhaba kızlar dün 10 aylık bebeğimi hastaneye götürdüm. Kan tahlilinde karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Sizin de böyle bişey başınıza geldi mi. Sonradan düzelen var mı
Omom merveyildirim06 evet oğlumun da öyle olmuştu çok aşırı yüksek değildi ama. Sınra kendi kendine geçti
merveyildirim06 SalEz ondan mı diyorsunuz demek TheBaby evet tabi hasta iken dolven ve calpol vermiştim. Onlar mı yüksek çıkardı acaba
merveyildirim06 Omom inşallah bizimkinin de geçer ya. Nette araştırdım da pek olumlu bişey yazmıyor ben e de koktum