blue5 39 derece oldu oglumun atesi. Ates dusurucu verdim, ilik dus yaptirdim. Doktora gunduz goturdugumde ateslenmesi normal demisti ama icim rahat etmiyor.:(
Raa blue5 pazartesi günü 38 ateşle gittik 4 aylık oğlum var 6 ay öncesi ateş büyük sorun teşkil edebilirmiş tavsiyem eğer bebeğiniz küçükse hiç beklemeden götürmeniz bağışıklık sistemleri henüz hastalığı ilaçsız yenemez
Papatya_Kizim blue5 bildiğim kadarıyla 38 bucuktan sonra götürmek gerekir ayrıca doktor bize havale geçirmesi için 39u gecmesi sart değil benım cocugum 38 le gecirdi demişti Allah korusun korkutmak için yazmıyorum Allah esirgesin ama ates düşürücü ve soguk kompleks yapınca düşmediyse yada tekrar cıktıysa götürün bence
Noname21 blue5 onun bir kriteri yok ilaca rağmen düşmüyor ise goturmeniz gerekir cocuk sivi almıyor ise şu içmiyor sa gitmek gerekir cubku çiş yapmadıkça ateş düşmez. Havale için 40 dercee ateş gerekmiyor 38 le de gwciren var Allah korusun . Atesi direniyor ise götürün. Enfeksiyon falan olabilir